• (Android/iOS) Cooking Crush: mutfak oyunları sonsuz paraları kodlar

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Crush: mutfak oyunları ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Crush: mutfak oyunları IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ sonsuz paraları kodlar ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cooking Crush: mutfak oyunları 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Başlarken oyunu çok beğendim..ama malzemeleri güncellemek için sürekli 6-7 ek izlemek doğru değil.çok sinir bozucu. Madem para ve elmaslarla güncelleme yapıyoruz.. o zaman güncelleme neden bu kadar gecikiyor.. ve seviyemiz daha erken bitecekse 9 saat sonra güncellemenin ne faydası var.???? Şimdi oyunu kaldıracağım.. sırf bu saçmalık yüzünden

    Artık yeni pişirme zorluklarıyla güncellemeler değil, silme zamanı sıkıcı, yemeğin beklemesi ve maliyeti onu daha az zorlu ve daha sinir bozucu hale getiriyor

    Oyun iyi. Ama dezavantajları çok. 1. aşamaya kadar 2. aşamaya ulaştım. & ertesi gün oyun 1. aşamadan yaşlanmaya başladı. Kaç kez oynadım, 1. etaptan öteye geçemedim. Müşterilere saniyeler içinde hizmet veriyorum. Yine de hedefe asla ulaşamıyorum. 3 müşteriye daha ihtiyaç var. Ben hizmet ederken sen neden müşteri gönderemiyorsun? . Yavaş yavaş birer birer geliyorlar. Gerçekten bıkmak. Güle güle!!!!

    7. seviyedeki Fransız tostu için tereyağı çalışmayı durdurdu, müşteriye yemek vermek için dokunduğunuzda donuyor ve sonra kayboluyor. Müşterinin siparişini tamamlayamıyorsunuz

    Cok guzel bir oyun diyecek söz bulamıyorum rastgele jkjkjkjkjkjkjkjjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjk jkjkjkjkjkjkjkjjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjk jkjkjkjkjkjkjkjjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkj jkjkjkjkjjkjkjkjkjkjkjkj

    Harika bir oyun ama paranız bir sonraki restorana geçmediği için kaldırdım, bu yüzden hayal kırıklığı yaratıyor.

    Bu eğlenceli bir oyun, ancak uygun şekilde yükseltmek için neredeyse yeterli jeton kazanmıyorsunuz, bu yüzden fazladan zaman, ekstra müşteriler için elmas kullanmanız gerekiyor.

    Gerçekten mükemmel bir oyun.Şiddetle tavsiye ediyorum. Bence yükleyin.

    Mücevherlere 8,99 £ harcadım ama oyunuma tekrar giriş yaptığımda, 32. seviyede olmama rağmen 2. seviyeye döndüm. 25 mücevherim hariç hepsi gitmişti.. 400 tane vardı. Benden oyunumu 10 mücevher için kaydetmemi istedi .. nedenini bilmiyorum. Uygulama üzerinden destek ekibiyle iletişime geçtim ancak makbuzumun ekran görüntüsünü almayı reddettiğim için yok sayıldım ve bir daha yanıt alamadım. canlı !! Ödemeyi durdurabilseydim, yapardım. Lütfen bu uygulamalarda paranızı dolandırmayın

    Cooking Crush: jocuri de gătit Arcade gol

    ekstra olabilir. oyuncu sınırlandırınca(ben mesela) oyunu oynanabilir

    Kingdom Wars কৌশল xbv

    Yemek pişirme oyunlarına bayılırım ve bu benim ilk 5'imde

    Güncellenen inceleme (6/3/2021), özellikle mücevherlerde iki kat puan aldığımı söylediğinde, asla gösterilmiyor ve miktar aynı kalıyor. bu çok rahatsız edici ve yanıltıcı. Oyun sırasında sözde ödülleri onurlandırmayacaksanız, lütfen bunu bildirin. gem


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :